CENTAR ZA SVE KANCELARIJSKE POTREBE. SVE ZA KANCELARIJU NA JEDNOM MESTU

TIMIX d.o.o. posluje samo sa pravnim licima.

Proizvode mogu poručivati registrovane firme. Registracija se vrši popunjavanjem formulara, a upisani podaci služe za pravilnu obradu porudžbine.

Poručivanje se vrši putem našeg Online shop-a (B2B).

Nakon odabira proizvoda, unosi se potrebna količina i proizvod se doda u korpu. Kada ste u pregledu sadržaja korpe, pritiskom na dugme "Poruči" prikazaće vam se formular za poručivanje. Samo pratite dalje instrukcije, popunite još nekoliko podataka vezanih za isporuku (obično se ovo radi ukoliko je adresa isporuke drugačija od prijavljene adrese) i očekujte nas ubrzo!

Naravno, ukoliko vam je lakše , porudžbinu možete poslati putem e-mail-a ili nas pozovite svakog radnog radnog dana izmedju 08h-16h, biće nam zadovoljstvo da vas čujemo.

Ne zaboravite da je ISPORUKA BESPLATNA za porudžbinu na terotoriji grada Beograda veću od 5.000 din bez PDV-a.

Rokovi za isporuku su:

  • 1-2 radna dana za teritoriju grada Beograda i
  • 2-3 radnih dana za teritoriju Srbije.

Kupcima sa Ugovorom o snabdevanju, isporuku vršimo prema dogovorenim uslovima iz Ugovora.

  • Timix d.o.o.
  • Adresa sedišta:
    Franje Kluza 4, Beograd
  • Adresa poslovnice i magacina:
    Petra Gvojića 11a, Beograd
  • +381 11 6304 420
  • +381 11 6304 421
  • +381 11 3088 747
  • office@timix.co.rs

  • TIMIX je registrovan kod Agencije za privredne registre pod brojem 1-83162-00
  • Matični broj: 17303988
  • Registarski broj: 2217303988
  • Šifra delatnosti: 4690
  • PIB: 101716884
  • PDV broj: 131134183
® 2024. Sva prava zadržana.
Zabranjeno je svako kopiranje sadržaja sajta bez odobrenja Timix-a.
Creative Web